Saturday, September 15, 2007

I'm starting to play a litte too fast / Birazcik hizli oynamaya basladim


My Anne says that I'm starting to play a little too fast sometimes, so I fall and hurt myself. See what happened to my face last weekend? I was running after Bladen, I tripped on a little twig. I cried for 10 seconds but then Bladen's mom gave me a popsicle and everything was great again.


Annemin dedigine gore birazcik fazla hizli oynamaya baslamisim. Bakin gecen haftasonu suratima ne oldu? Bladen'i kovaliyordum, bir sopaya basip kaydim, suratimi yere carptim ve surttum. 10 saniye agladim ama Bladen'in annesi bana meyvali buz verdi ve hersey cok guzel oldu yine :).

1 comment:

aslı said...

ay laracıım, çok geçmiş olsun! umarım artık öğrenmişsindir dikkatli oynamayı ve bundan sonra daha dikkatli olursun! ama maalesef, büyümek böyle birşey işte...

aslı'nın annesi zeynep